Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete

A repülés élménye mindenkié!

2014. július 23.

Sajnos elég rosszul indult a hétvégénk, ugyanis a vonatunk kb. fél órás késéssel indult a Keletiből, ami miatt viszont a péri buszunkat is lekéstük. Majd két órás várakozási időnket a következő buszunkig a győri vasútállomáson a szakadó eső gyönyörködésével töltöttük. Ekkor kicsit elbizonytalanodtunk, hogy lesz-e ebből repülés egyáltalán… De szerencsére lett. Amint megérkeztünk a reptérre, még ki sem pakoltunk, de máris mehettünk sárkány-repülni.

sárkány-repülés fotó

Szombaton tízen utaztunk le, közülünk mindenki kipróbálta a repülés ezen formáját. Sokunkhoz hasonlóan, én is most repültem először sárkánnyal, fantasztikus volt.

Mire visszaértünk a repülésből, már izzott a faszén a kolbászok alatt, amiket aztán a Győri Aero Klubosokkal közösen elfogyasztottunk, némi söröcske kíséretében. 🙂

sárkány-repülés csapat fotó

Vasárnap még négyen csatlakoztak kis csapatunkhoz, mialatt a tandemugróink már javában készülődtek az ugrásra.  Mi a többiekkel elindultunk a vitorlázórepülés helyszínére, a vitorlastartra. A megszokottnál kicsit több időbe telt most a vitorlázó repülők kivontatása, bár ez nekünk pont kapóra jött. Egyrészt több időnk volt végigtapizni a gépeket, és beszélgetni a pilótákkal, másrészt pedig időközben Rea és Hunor földet érését is meg tudtuk nézni. Ezután elindultunk a vitorlastartra, ahol Zsolt kezdett egy műrepüléssel, majd szépen sorban a többiek lerepülték az iskolaköreiket.

Nagy vonalakban ez volt a hétvégénk menetrendje, remélem, hogy olvashatunk majd részletesebb beszámolókat is a többiektől.

Ezúton is nagyon szépen köszönjük a győriek vendégszeretetét, és a lehetőséget, hogy idén is ott lehettünk. Reményeim szerint jövőre is meg tudjuk ismételni a mostani hétvégénket.