Hirdetmények

A VGYKE segédeszköz pályázata - beszélő óra

A VGYKE segédeszköz pályázata

A VGYKE segédeszköz pályázata Pályázati kiírás A Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete (VGYKE) a 16/2023. számú elnökségi határozatával  meghirdeti pályázatát  az egyesület rendes tagjai részére segédeszközök   beszerzésének támogatására.…

VGYKE ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat és Láthatár bolt a klubnapon

Kedves Klubtagok, kísérők és érdeklődők! Novemberi klubnapunkon hagyományainkhoz híven, ismét az egyesület ügyfélszolgálatának és Láthatár boltjának munkatársai látogatnak el hozzánk. Lehetőség lesz a 2024. évi tagdíj rendezésére, esetleges kérdések tisztázására.…

Meghívó a Budapest Retro Élményközpontba

Meghívó a Budapest Retro Élményközpontba Kedves klubtagok, Tisztelt érdeklődők! Szeretettel várunk Mindenkit a VII. kerületi lámpás klub novemberi külsős programjára, mely alkalommal a Budapest Retro Élményközpontba látogatunk el, ahol tárlatvezető…

Tagdíjbefizetési lehetőség az újpesti klubon

Tagdíjbefizetési lehetőség az újpesti klubon Kedves Tagjaink, kedves Kisérők! Szeretettel hívunk novemberi klubnapunkra, melynek vendége a VGYKE Ügyfélszolgálata, illetve Varga Brigitta főhadnagy kmb.. Brigi ezúttal is a tőle megszokott élvezetes…

Láthatár Látássérültek Eszközeinek Tárháza felirattal a bolt hivatalos képe látható.

Láthatár bolt, és a soft laser eszköz bemutatója

Láthatár bolt, és a soft laser eszköz bemutatója. Kedves tagjaink, kedves érdeklődők! Következő klubnapunkon két érdekes témával készülünk. 1. A láthatár segédeszköbollt bemutatója, helyben történő vásárlásra is lehetőség lesz. 2.…

Itt van az ősz, itt van újra. Online Klub.

Meghívó a II. kerület és a Hegyvidék lámpás klub online alkalmára! Kedves Tagok, kedves Érdeklődők! Itt van az ősz, itt van újra. Sok szeretettel hívunk benneteket a II. kerület, és…

Tárlatvezetés a Sziklakórházban

Tárlatvezetés a Sziklakórházban Kedves Tagok, Kísérők és Érdeklődők! Októberi pesterzsébeti külsős klubprogramunk keretében ellátogatunk a budai Vár alatt található Sziklakórház Atombunker Múzeumba. „A kórháznak fontos történelmi szerepe volt sürgősségi létesítményként…

Péntek Lajos fényképe

A Péntek Lajos Alapítvány pályázata

A Péntek Lajos Alapítvány pályázata – Pályázati kiírás A Péntek Lajos Csökkentlátó Gyermekek Alapítvány, együttműködve a Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesületével, a 2023. évben is pályázatot hirdet Magyarországon tanuló,…

Kirándulás a gyógynövénylepárlás birodalmába

Kedves tagjaink, kedves érdeklődők! „Az Unicum mindenre megoldás, kivéve amire nem“…na jó viccet félre téve egy kis kirándulást teszünk a gyógynövénylepárlás birodalmába, vagyis októberi klubprogramunkon az Unicum múzeumot és lepárló…

Audionarrált színházi előadás a Thália Színházban

Októberi klubprogram: Audionarrált színházi előadás a Thália Színházban „Simon Beaufoy: Alul semmi” Kedves Klubtagok! Sok szeretettel hívunk benneteket következő klubprogramunkra. Időpont: 2023. október 20. péntek 19:00 óra Helyszín: Thália Színház…

Néptánc, tanulási lehetőség.

Szeretnéd megtapasztalni a mozgás, ezen belül a néptánc örömét? Jó hírünk van: a Liget Táncakadémia lehetőséget nyújt erre – részt vehetünk egy, külön a látássérültek igényeire szabott próbaórán! Látogatásunkkor rendkívül…

Fehérbot napi ünnepség

Kedves klubtagok, Tisztelt érdeklődők! Fehérbot napi ünnepség Erzsébetvárosban. Sok szeretettel hívjuk Önöket a VGYKE Erzsébetvárosi Lámpás Klubja által szervezett Fehérbot napi rendezvényre. A Fehérbot napja a látássérültek életében nagy jelentőséggel…

Meghívó fehérbot napi ünnepségre

Meghívó fehér bot napi ünnepségre Kedves Tagjaink, kedves Kisérők! Világunk, társadalmunk a vizualitásra épül. Egy látássérült életvezetését komolyan befolyásolja, mennyit lát, azt miképp képes használni, milyen támogatásra, segítségre számíthat közvetlen…

A VGYKE tanulmányi támogatás pályázata - tankönyv

A VGYKE tanulmányi támogatás pályázata

A kép forrása: www.idesuss.hu A VGYKE tanulmányi támogatás pályázata Pályázati kiírás A Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete (VGYKE) elnöksége 15/2023. számú határozata értelmében tanulmányi támogatás pályázatot ír ki az egyesület…

10. Születésnap és Fehérbot napi ünnepség.

Kedves Tagjaink! Kedves Vezetőség! Kedves Kollégák! 10. Születésnap és Fehérbot napi ünnepség. Szeretettel hívunk Benneteket a rákosmenti lámpás klub 10. születésnapjával egybekötött Fehér bot napi rendezvényünkre, melyet 2023. október 13-án,…

Szavazz ránk a DM pályázatán! - táblát tartó kezek, a táblán "Vote" felirat

Számítunk szavazatodra a DM pályázatán!

Számítunk szavazatodra a DM pályázatán! Kedves Olvasó! 9 napod maradt voksolni! Több, mint 200-an már a mi pályázatunkat választották! Köszönjük! Segíts nekünk, hogy pályázatunk bejusson a legjobb tíz közé! Szavazz…

Szavazz ránk a DM pályázatán!

Szavazz ránk a DM pályázatán! Kedves Olvasó! Ahogy korábban jeleztük már, mától szavazhatsz ránk a DM oldalán! Minden szavazat számít, mert a közönség is dönt. 12 napod van voksolni. Kérjük,…

Ismerkedés az új Rákoshegyi Közösségi Házzal

Kedves Klubtársaink! Kedves Érdeklődők! Klubbunk mostani témája: Ismerkedés az új Rákoshegyi Közösségi Ház -zal. Szeretettel hívunk Benneteket következő klubnapunkra, – figyelem – időpontváltozás és helyszínváltozás – 2023. október 9-ére, hétfőre,…

A képen egy születésnapi torta látható, három gyertyával

Szülinap kőbányán.

Szülinap Kőbányán. Kedves Klubtagok, kísérők és érdeklődők! Októberi klubnapunkon ezúttal 6. születésnapunkat ünnepeljük meg közösen. Beszélgessünk egy jót az elmúlt 6 év közös élményeiről, töltsünk el egy szép délutánt egymás…

A képen a vgyke logója látható

Újra várjuk Önöket személyesen!

Újra várjuk Önöket személyesen! Tisztelt Tagtársaink, Kedves Olvasóink! Gyógypedagógusunk, pszichológusunk és okos eszköz oktatónk már személyesen is fogad mindenkit! Érdeklődés és jelentkezés: Gyógypedagógiai segítségnyújtás (Braille-oktatás, készségfejlesztés) Gyógypedagógus: Koós Andrea Jelentkezés:…

Fehérbot napi Ünnepség

Idén először Fehérbot napi Ünnepség Pesterzsébeten Kedves Tagok, Kísérők és Érdeklődők! Sok szeretettel hívok Mindenkit a pesterzsébeti Lámpás Klub által idén először tartandó Fehérbot napi Ünnepségünkre. A jó hangulatról gondoskodik…

A XVIII. kerületi Lámpás Klub logója

Szeptemberi klubnap az esélyegyenlőségről

Szeptemberi klubnap az esélyegyenlőségről Kedves Klubtagok, Kedves Érdeklődők! Sok szeretettel hívunk benneteket következő klubnapunkra! Helyszíne: Kondor Béla Közösségi Ház (1181 Budapest, Kondor Béla sétány 8.) Időpont: 2023. szeptember 27. (szerda)…

Japán teák és édesség

(Tizen)öt órai teadélután

(Tizen)öt órai teadélután Kedves Klubtagok és Érdeklődők! Nagyon sok szeretettel meghívunk minden kedves érdeklődőt szeptemberi klubnapunkra, melynek vendége Czagány Izabella lesz, aki teadélutánt tart tagjaink részére. Ha felkeltette az érdeklődéseteket,…

„Hosszúlépés kísérővel” - az előadás plakátja

„Hosszúlépés kísérővel”

„Hosszúlépés kísérővel” – színház az újpesti Lámpásokkal Kedves Klubtagunk, Tisztelt Érdeklődő! Ezúttal színházba hívunk: a Cri Du Chat Baráti Társaság „Hosszúlépés kísérővel” címmel előadást szervez klubjaink kedvelt helyszínén. A darabban…

Az óbudai Lámpás Klub logója

A Vakok Kertjébe látogatunk

A Vakok Kertjébe látogatunk Óbudai klubtagokkal. Szeretettel hívok Mindenkit következő programunkra! 2023. szeptember 26-án őszi sétára indulunk a Vakok kertjébe. Azóta készülünk elmenni oda, amióta megnyílt a kívül-belül teljesen felújított…

Sisi otthona

Sisi otthona A kép forrása: Gödöllői Királyi Kastély Kedves Klubtagok és Érdeklődők! Szeptemberi külsős programunk helyszíne a Gödöllői Királyi Kastély lesz, ahol interaktív tárlatvezetéssel egybekötött látogatást tervezünk. Sok érdekességet hallhatunk…

Az egyik csoport a szabadulószobában

Szabadulj ki!

Szabadulj ki! Kedves Tagjaink, Kedves Érdeklődők! „A karib tenger kalózai”, avagy van annyi kalóztudásod, hogy kiszabadulj? Időpont: 2023. szeptember 23. 11.15 Helyszín: Magic Rooms szabadulószoba (1095 Budapest, Gát utca 36.)…

Az óbudai Lámpás Klub logója

Lámpás klubvezető váltás lesz Óbudán

Lámpás klubvezető váltás lesz Óbudán – meghívó Szeretettel hívok Mindenkit 2023. szeptember 22-én 10.00 órakor kezdődő, rendhagyó klubnapunkra! (Helyszín Békásmegyeri Közösségi Ház kisterem, 1039 Budapest, Csobánka tér 5.) Hamarosan nyugdíjba megyek.…

Fodor Ágnes elnök köszöntője

Fehérbot napi ünnepség Újbudán

Fehérbot napi ünnepség Újbudán – meghívó! Kedves Érdeklődők! Sok szeretettel hívok mindenkit 2023. október 2-án 14:00-16:00-ig tartandó Fehérbot napi ünnepségünkre. Köszöntőt mond Fodor Ágnes, a VGYKE Elnöke. Fellépők: Horváthné Dunaveczki Leona…

A képen egy kék flirt szerelvény látható

Látogatás a Vasúttörténeti Parkba

Látogatás a Vasúttörténeti Parkba A kép forrása: mavcsoport.hu Kedves Klubtagok és Érdeklődők! Szeretettel várunk Mindenkit a VII. kerületi Lámpás klub szeptemberi külsős programjára, mely alkalommal a Vasúttörténeti Parkba látogatunk el,…

A képen egy repülőgép látható repülés közben.

Rendvédelmi Nap a Pestszentimrei Sportkastélyban

Rendvédelmi Nap a Pestszentimrei Sportkastélyban A kép forrása: parameter.sk Kedves Klubtagok, Kedves Érdeklődők! Sok szeretettel hívunk benneteket következő klubprogramunkra! A BRFK XVIII. Kerületi Rendőrkapitányság vendégeként részt vehetünk a Sportkastélyban megrendezésre…

Látogatás a Postamúzeumba - a múzeum épülete

Látogatás a Postamúzeumba

Látogatás a Postamúzeumba A kép forrása: Országjáró/Postamúzeum Kedves Tagok, Kísérők és Érdeklődők! Szeptemberi pesterzsébeti külsős klubprogramunk keretében ellátogatunk a Postamúzeumba, ahol tárlatvezetéssel megismerhetjük a vezetékes, illetve vezeték nélküli távközlést, a…

A klubtagok és a vendég

„Költői” klubnap

„Költői” klubnap Kedves Klubtagok és Érdeklődők! Nagyon sok szeretettel meghívunk minden kedves érdeklődőt szeptemberi klub napunkra! A klubnap vendége Szalainé Erdélyi Tünde lesz, aki saját maga által írt verset, illetve…

Az erzsébetvárosi Lámpás Klub logója

Ismerjük meg az Alko-Soft BT-t!

Ismerjük meg az Alko-Soft BT-t! Kedves Klubtagok, Tisztelt Érdeklődők! Sok szeretettel hívjuk Önöket az erzsébetvárosi Lámpás klub következő klubnapjára! Ezúttal Dvariecki Bálint, az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. munkatársa lesz a vendégünk,…

A képen a vgyke logója látható

Nyitva tartás változás!

Nyitva tartás változás! Kedves Olvasóink! Szeptember 11-től Ügyfélszolgálati Irodánk és Láthatár Segédeszköz Boltunk nyitva tartása az alábbiak szerint módosul: Hétfőtől szerdáig: 8-16 óráig Csütörtök: 8-17 óráig Péntek: 8-15 óráig Mindenkit…

A kispesti Lámpás Klub logója

Vége van a nyárnak

„Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak…” Szeptember van, de azért ne legyünk bánatosak! Van még hátra a szép nyári napokból, és biztosan sokan élményekkel gazdagon tértünk haza a nyaralásból.…

Kirándulás a Bikás parkba - a "Monda" című szobor a Bikás-domb tetején

Kirándulás a Bikás parkba

Kirándulás a Bikás parkba A kép forrása: Bikás-domb (Vikipédia) Kedves Tagok, Kísérők! Sok szeretettel hívok mindenkit 2023.09.22-én a Narradívákkal közösen szervezett újbudai külsős programunkra, amelyen meglátogatjuk a kerületben lévő Bikás…

A képen egy rendőrautó látható.

Információk a közbiztonságról

Információk a közbiztonságról Kedves Tagok, Kísérők, Érdeklődők! Szeretettel hívunk szeptemberi klubnapunkra, melynek vendége Sebőkné Barad Márta rendőr törzsszászlós, a XIV. kerületi Rendőrkapitányság körzeti megbízottja, akitől fontos információkat hallhatunk arról, hogy…

Kirándulás a béke szigetére - különböző méretű hangtálak

Kirándulás a béke szigetére

Kirándulás a béke szigetére A kép forrása: hangmasszazs.hu Kedves Klubtagunk, Tisztelt Érdeklődő! Állandó fáradtság gyötör, ám mégsem tudsz egy igazán jót aludni? Szükséged lenne legalább néhány perc háborítatlan nyugalomra, hogy…

Interjú a pesterzsébeti klubról - Ruzsa Viktor és Dudikné Rácz Andrea az interjú közben

Interjú a pesterzsébeti klubról

Interjú a pesterzsébeti klubról A pesterzsébeti augusztusi Lámpás klubdélutánt követően a Csili Művelődési Központban interjút készített velem Ruzsa Viktor, a Hobby Rádió Esélyegyenlőségi Magazin szerkesztője, műsorvezetője,a pesterzsébeti Lámpás klub létrejöttéről,…

A képen egy rádiókészülék látható

Rádiózás Kőbányán

Rádiózás Kőbányán Kedves Klubtagok, Kísérők és Érdeklődők! A szeptemberi klubnapunk alkalmával Ruzsa Viktor civil közösségi rádióssal ismerkedhetnek meg a résztvevők. Viktornak már gyermek kora óta szenvedélye a rádiózás, és jelenleg…

A képen egy munkatársunk kísér egy látássérült személyt.

Támogató Szolgálat és Szilvásvárad

Támogató Szolgálat és Szilvásvárad – szeptemberi klub Újpesten Kedves Tagjaink, Kedves Kísérők! Szeretettel hívunk szeptemberi klubunkra, melynek vendége Szabó Pálma Edina, aki a VGYKE Louis Braille Támogató Szolgálatának egyik, sok…

VGYKE ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat a klubnapon

Kedves Klubtársunk! Ügyfélszolgálat a klubnapon. Szeretettel hívunk Benneteket soron következő klubunkra 2023. szeptember 5-ére, keddre, amelyet – figyelem, új helyszínen – a Csekovszky Árpád Művelődési Házban, (Rákosliget, Hősök tere 9.),…

Projektzáró

Meghívó a VGYKE – Projektzáró rendezvényére

Meghívó a VGYKE – Projektzáró rendezvényére FOF 2022-C-2675 Időpont: 2023. augusztus 31. csütörtök 10:00 – 11:00 Kedves Partnereink! Meghívó a VGYKE – Projektzáró rendezvényére. Sok szeretettel hívunk mindenkit a „Közösség…

Beszélgetés Nemes Nagy Tünde -vel

Beszélgetés Nemes Nagy Tünde Kedves tagjaink, kedves érdeklődők! Szeptemberi klubnapunkat 2023. szeptember 1-én tartjuk. Helyszín: Budapest Ferencvárosi Művelődési Központ FMK Budapest Haller u. 27. 1093 Időpont: 2023. szeptember 1.…

Bókay kert

Bókay Kert

Kedves Klubtagok, Kedves Érdeklődők! Sok szeretettel hívunk benneteket következő klubnapunkra, melyet a szokásostól eltérő helyszínen tartunk. Melynek helyszíne: Bókay Kert (1181 Budapest Szélmalom utca 33.) Időpont: 2023. augusztus 30. (szerda)…

hajó

Hajókirándulás

Kép forrása: https://mahartpassnave.hu/hu/menetrend/dunakany/visegradi-korjarat Hajókirándulás Kedves tagjaink, kedves érdeklődők! 2023. augusztus 26-án egy felejthetetlen utazás Hajókirándulás vár ránk. Nagymaroson hajóra szállunk és körjáratot teszünk, így járjuk be a Dunakanyart. A hajó a…

Lipicai ménes

A Lipicai ménesgazdaság múzeumában

Kép forrása: https://www.szilvasvarad.hu/hu/lipicai-menes/lipicai-menes A Lipicai ménesgazdaság múzeumában Kedves Klubtagunk, Tisztelt Érdeklődő! 2023. augusztusi programunk szervezésekor igyekeztünk jó lóra tenni! A Lipicai ménesgazdaság múzeumában. Úgy gondoljuk sikerült is. Magyarország méltán híres…

Biblia

Látogatás a Biblia Múzeumba

Látogatás a Biblia Múzeumba Kedves Tagok, Kísérők és Érdeklődők! Augusztusi pesterzsébeti külsős klubprogramunk keretében ellátogatunk a Biblia Múzeumba, ahol tárlatvezetéssel betekintést nyerhetünk a Biblia világába eredeti régészeti tárgyak, másolatok, hagyományos…

Szünetel a VGYKE masszázs szolgáltatása

Szünetel a VGYKE masszázs szolgáltatása Ezúton szeretnénk tájékoztatni kedves vendégeinket, tagtársainkat, olvasóinkat, hogy Szünetel a VGYKE masszázs szolgáltatása 2023. augusztus 18-ig (péntekig) tart majd. A szolgáltatásunk iránti érdeklődésüket, illetve előzetes bejelentkezéssel,…